Klachten
Heeft u een klacht? Gaat u dan altijd eerst naar de school (de leraar of de schoolleiding). Pas wanneer u er met de school helemaal niet meer uit komt is er ook onze klachtenregeling. Hieronder treft u deze aan. Interne contactpersonen Zonova
De contactpersoon beperkt zich tot deze taakstelling. De contactpersoon begeleidt de klager niet in welke vorm dan ook, bemiddelt niet en lost niet op.
Externe vertrouwenspersoon Zonova Rol van de extern vertrouwenspersoon: Opvangen en begeleiden van de medewerker/ouder met een vraag/klacht
De vertrouwenspersoon staat in dienst van de klager en zal dus zelf geen bemiddeling doen of inhoudelijke standpunten in nemen. Ook doet de vertrouwenspersoon niet aan waarheidsvinding. De externe vertrouwenspersoon van Zonova is mw. Minke Fuijkschot (06 31631673) of via email mfuijkschot@hetabc.nl. | |
Stichting Zonova 1107 GA Amsterdam Telefoon: 020 311 64 64
| Wij zijn te vinden op social media
| Taalkeuze:
|
|